MITZI

Mitzi e o pisica necajita,fara un domiciliu stabil si fara un satapan definit.
E pisica al carui domiciliu e scara blocului,presul din fata usii.
De multe ori o primesc in casa si o hranesc in general cu pestisori prinsi de sotul meu in Dunare.Sufletul meu de om nu ii poate raspunde cu aceiasi dragoste si sinceritate,incredere si abadon asa cum face ea.De multe ori imi cere sa o primesc sa doarma noaptea intr-un coltisor,sub un scaun in bucatarie,intr-un coltisor langa o usa.Cateodata o las langa noi si atunci e in culmea fericirii.
Prietenul ei dintotdeauna si amorezul ei principal este un motan galben dungat,cu ochii galbeni si foarte timid.O cauta mereu la noi cu mieunaturi timide la usa ,atunci cand nu o gaseste in alta parte.








Dar Mitzi mai are doi amorezi dungati gri cu negru,un eunuc gri cu plastron alb si unul negru cu zgarda rosie.

Nu pot uita ziua cand a devenit pentru prima data mama.A venit la usa noastra dupa ce fatase,urland de durere si cautand in ficare coltisor al casei.Atunci nu am inteles. I-am oferit doi pesti mai mari pe care i-a mancat si i-am deschis usa sa mearga la puii ei.A venit a doua zi ,i-am dat sa manance si apoi s-a asezat trista ,suferinda pe covor in hol si a stat foarte multa vreme ,contrar comportamentului de proaspata mama.Am aflat tarziu ca fatase la un alt vecin in casa si care nesocotind increderea pisicii in marinimia lui de a=i oferi un adapost,i-a omorat toti cei cinci pui abia nascuti.Atunci am inteles de ce era Mitzi atat de disperata dupa ce abia fatase.
Ieri ,cred ca a muscat-o un caine de labuta din spate care sangera puternic. A fugit si nu am mai vazut-o.Sper totusi sa vina spre seara sa miaune la usa si eu sa ii ofer doi pestisori.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu