PRIMA ZI

Cu cat punem mai mult accent pe perfectiune, cu atat ea se indeparteaza mai mult.
                                                                               Haridas Chaudhur



                 Mi-am dorit un articol de inceput aproape perfect.
                 M-am gandit mult la primul meu subiect, dar mi-am dat seama ca timpul,nu ma asteapta.
                 Atunci m-am hotarat sa scriiu un articol imperfect,adresat tuturor celor care vor sa il citeasca,adresat celor legati prin fire nevazute de orasul meu natal Giurgiu.Orasul teilor,orasul cu turn,orasul cu farfurie.
              Am gasit o fotografie facuta pe strada Garii in anul 1941
.Strada Garii de azi, nu difera prea mult de cea din 1941.Poate cei care circula pe ea sunt diferiti sau poate nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu